Konduktív Gyakorló  Általános Iskola és Kollégium 

 

Kiállítás megnyitó

 

A Nemzeti Tehetség Program keretében megvalósult Tehetségazonosítás és tehetségfejlesztő műhely a sajátos nevelési igényű gyermekek számára a Petőben című program beszámoló kiállításának megnyitója. 
Helyszín: Pető András Főiskola Gyakorló Általános Iskolája és Kollégiuma 1118 Budapest Villányi út 67.
 
" Az alkotás nem ismer kényszert- a művészet szabad." Wassily Kandinsky  Ez a szabadság érezhető a képeken.

 

Nemzeti Tehetség Program, tehetséggondozó műhely

 

 

Nemzeti Tehetség Programban megvalósult tehetséggondozó műhely keretében a Ludwig Kortárs Művészeti Múzeumban voltunk. Dabi Farkas Rita vezetésével néztük meg a Pécsi Műhely 1968-1980 című tárlatot. Múzeumpedagógiai foglalkozáson fákat készítettek tanulóink. Köszönjük a felejthetetlen élményt, a segítőkészséget, kedvességet, toleranciát amivel körbevettek bennünket!

Vadász Zsuzsanna (programvezető)

 

Tehetségazonosítás és tehetségfejlesztő műhely a sajátos nevelési igényű gyermekek számára a Petőben

 
A Nemzeti Tehetség Program keretében megvalósult Tehetségazonosítás és tehetségfejlesztő műhely a sajátos nevelési igényű gyermekek számára a Petőben című program keretében Fark László grafikusművész volt a vendégünk. Mesélt életútjáról, és megismertette a gyerekeket a garfikai megoldások néhány sajátosságával. Gyerekek által elkészített formákból kiindulva rajzolt meg egy képet. Élmény és lehetőség, amit a gyerekek megtapasztalhattak. Nincs elérhetetlen cél, ha kitartóan munkálkoduk annak elérésén -volt a mondanivalója a foglalkozásnak.
 
Köszönjük művész Úrnak, hogy eljött a tehetséggondozó programra, hogy új utakat lehetőségeket mutatott tanulóinknak. 
 
"Minden gyerek művésznek születik. A probléma művésznek maradni, miközben felnövünk." Pablo Picasso 
 
 
Vadász Zsuzsanna - programvezető
 
 

Színek hatásai 

 
 

Egy befejezetlen történet vége képekben 

 

Színek - hatások - kortárs művészet 

 

 

Zenei inspirációra 

 

Bolygók, helyek, lényeik

 

Képkiegészítés